כאן תוכלו להרשם למגוון אירועים כגון- הרצאות, סדנאות, קורסים ועוד...

לוח האירועים

בואו להכיר את המומחים באתר יומן בינס דרך אינדקס המומחים באתר (מפעם ועד היום).

אינדקס המומחים

הכותבים נהנים מעמוד פרופיל איכותי ומקודם באתר וקרדיט בתחתית כל מאמר שמתפרסם.

פרסום מאמר \ אירוע

מאמן אישי, צמוד ובחינם – אמצו לכם אחד כזה

היום ישנם המון כלבים גדולים, חלקם אפילו גזעיים – וכולם מחכים לבית חם שיאמץ אותם. איך זה יכול להיות? ובכן כולם אוהבים איך שכלב זאב, האסקי או מלאמוט נראים נכון? הם יפים ומרשימים, אבל… הם מלאים באנרגיה, הם חייבים כל יום להוציא המון אנרגיה, הם דורשים הרבה מהבעלים שלהם, הם צריכים בעלים חזקים ואסרטיבים. אם אתה לא כזה זה אומר שלא כדאי לך לאמץ כלב כזה? להפך, אם אתה לא כזה וכן רוצה להפוך לאדם כזה אז זה הכלב בשבילך!

כלב בבית עוזר להתעורר בערנות ובאנרגיות

אם אתה רגיל להמרח בבקרים, למשוך את הבוקר עד מאוחר, אז לא יותר – הכלב יעיר אותך בכל בוקר ויגיד לך בשפה שלו “חבר, יש כבר שמש, קדימה בו נצא לנשום קצת אוויר ולטייל”. זה הזמן שלך להתעורר, לשתות מיץ תפוזים ולצאת לריצה קלילה ואיטית של 20 דקות יחד עם הכלב עד לגינת כלבים הקרובה, שם תעשה קצת מתיחות ותן לכלב לעשות את שלו ולהתראות עם חבריו בני מינו.

טיול נעים עם הכלב (מאמן אישי) כהפסקת צהריים

כל היום שלכם כבר ישתנה, אתם תהיו אנרגטים, חיים, ערניים והכי טוב – כבר התאמנתם היום. בצהריים, אם אתם רגילים לישון שנת צהריים, ולחוות lazy afternoon, אז לא עוד, טיול קצר עם הכלב יהיה הרבה יותר מועיל לכם, כי בו תזיזו את כל המפרקים, תנשמו אוויר ותקבלו קצת שמש.

טיול הערב עם הכלב ינקה לכם את הראש ויעזור לכם להרדם טוב

בערב, אם אתם רגילים לחזור מהעבודה וישר לנשנש משהו ולהתכרבל מול הטלוויזיה, מהר מאד מישהו יאותת לכם אל הדלת, שוב תצאו לטיול ליילי, אז גם ככה זה מחייב אתכם להתלבש כדי לצאת. שימו כבר את בגדי הספורט שלכם ולכו לפארק קרוב עם מכשירים ותעשו אימון קצר.

נכון, אתם באמת תראו קצת פחות טלוויזיה, תבהו קצת פחות במחשב, תשבו פחות (תקצרו את ההמסטרינג פחות), תזוזו יותר, תהיו חיים יותר, בריאים יותר, ומאושרים יותר. וכל זה רק בזכות אימוץ של כלב גדול ואנרגטי. כל מה שאני מספר פה הוא מנסיון אחרי שאני אימצתי שתי כלבות האסקי מדהימות. אז למה אתם מחכים? יש זאב שמחכה לכם.

אימון עם הזאב שלכם

אירובי- 2-3 פעמים בשבוע, כ20-45 דקות (של נטו עבודה).

  • לרכוב על אופניים עם הכלב – מאד טוב לכלב כי הוא יכול לרוץ בקצב שהוא לא יכול להגיע אליו אם אתם רצים או הולכים.
  • ריצה / הליכה עם הכלב
  • ריצה ומשחקים עם הכלב (לרדוף / להרדף וכו’…)

כוח וסיבולת- 3-4 פעמים בשבוע, 20-45 דקות.

בגינת הכלבים:

  • שכיבות שמיכה ידיים על הספסל (3 סטים של מקסימום חזרות)
  • מכרעים בולגרים עם רגל אחורית על הספסל (2 סטים לכל רגל של מקסימום חזרות)
  • מקבילים  על הספסל (3 סטים של מקסימום חזרות)
  • עליות מדרגה על הספסלרגליים מתחלפות (3 סטים של מקסימום חזרות)

בפארק מתקנים:

  • מתח אוסטרליאו מתח רגיל למי שיכול (3 סטים של מקסימום חזרות)
  • סקווטים (3 סטים של מקסימום חזרות)
  • שכיבות שמיכה ידיים על הספסל או שגיבות שמיכה רגילות למי שיכול (3 סטים של מקסימום חזרות)
  • מכרעים (2 סטים לכל רגל של מקסימום חזרות)
  • מקבילים על הספסל או רגילים למי שיכול (3 סטים של מקסימום חזרות)

בזמן הליכה עם הכלב:

  • כל מעבר חציה בו אתם עוצריםרדו לסקווט הכי נמוך שאתם יכוליםגם בריא לכם וגם הכלב יעירך שאתם מחכים איתו בגובה שלו
  • כל ספסל שאתם נקלים בו תבצעו דיפ או שכיבת שמיכה או מכרע בולגרי או להתיישב ולקום (פעם אחתכ-10 חזרותכל ספסל!)
  • גם אם הכלב לא מפחד ממעליות – תספרו לעצמכם שהוא כןמעכשיו עולים  או יורדים רק במדרגות
מאת טום לוין

מאמן בריאות וכושר אישי מוסמך מכון וינגייט ו-ISSA, מוסמך Fitness Nutrition by ISSA, סטודנט לספורט-תרפיה. מייעץ, מכוון ומאמן בכל הקשור לכושר ותזונת כושר טבעונית.

ניתן לכתוב ביקורות דרך עמוד הפרופיל של הכותבים