כאן תוכלו להרשם למגוון אירועים כגון- הרצאות, סדנאות, קורסים ועוד...

לוח האירועים

בואו להכיר את המומחים באתר יומן בינס דרך אינדקס המומחים באתר (מפעם ועד היום).

אינדקס המומחים

הכותבים נהנים מעמוד פרופיל איכותי ומקודם באתר וקרדיט בתחתית כל מאמר שמתפרסם.

פרסום מאמר

קטגוריה: כושר ופעילות גופנית

כושר ופעילות גופנית

מאיפה מתחילים? לאמץ אורח חיים בריא, מלווה בתזונה ובכושר, זה לא דבר פשוט. לחלק זה פשוט דבר טבעי. אז איך בכל זאת? הרי אנחנו צריכים להתחיל מתישהו. איזה כושר אעשה כשהגוף כואב או כמעט ואני לא אפילו לא מצליח להסדיר נשימה? לקפוץ? השתגעתם? איך עושים את זה?

מתוך ויקיפדיה

כושר גופני הוא מכלול היכולות של אדם לבצע פעילות גופנית במתארים שונים (בין אם מדובר בעצימות נמוכה או גבוהה, במשך זמן קצר או ארוך). כושר גופני תורם לבריאות ומונע מחלות לב. לכושר הגופני 10 מרכיבים : מהירות, זריזות, כוח, כוח מתפרץ, גמישות, סיבולת שרירית, סיבולת לב-ריאה, שיווי משקל, קואורדינציה ודיוק בתנועה. כושר גופני גבוה משפר את הבריאות, מאפשר לבצע פעילות עצימה ספציפית כגון הרמת משאות כבדים בפרקי זמן קצרים, ויש לו השפעה טובה גם על היכולות המוחיות.

    השמנה גברית- 5 טיפים איך להיפטר מהכרס

    השמנה גברית מתרחשת בסביבות גיל ה-40 שלכם, פתאום אחרי שכל החיים הייתם רזים למרות שאכלתם מה שרציתם ולמרות שלא התאמנתם פתאום צמחה לה כרס. מבנה הגוף שלכם....

    לחזור לעצמנו לאחר שנפלנו

    לחזור לעצמנו- אחד הדברים הכי קשים זה לראות מישהי שירדה במשקל 20 קילו או 30 קילו ואז העלתה אותם (בדרך כלל עם תוספת) בחצי הזמן שלקח לה להוריד אותם..

    מוטיבציה באימונים- איך נשמור עליה

    מוטיבציה באימונים- איך נשמור עליה - אין ספק שכולנו צריכים לעשות פעילות גופנית, אין ספק שכולנו יודעים שזה בריא לנו וחשוב אבל עדיין למרות הידיעה שזה כל כך טוב..

    לרדת במשקל- האם לעשות כושר או שדיאטה תספיק

    לרדת במשקל- האם לעשות גם כושר או שדיאטה תספיק - התשובה היא לא. לא חייבים לעשות כושר על מנת לרדת במשקל. אבל (וזה אבל די גדול), אם אתם רוצים לרדת במשקל יותר..

    כושר במחזור- למה כן להתאמן ואיך לעשות את זה נכון

    כושר במחזור- אחת השאלות שאני תמיד נשאלת על ידי מתאמנות חדשות היא: "קיבלתי מחזור היום האם לבוא לאימון?" התשובה היא כן! אין סיבה לא להתאמן בזמן מחזור, למעשה..

    שרירי ליבה- כך נחזק את השרירים שעובדים כל הזמן

    שרירי ליבה- אנחנו כל הזמן שומעים שצריך לחזק את שרירי הליבה (core), המון מתאמנות ומתאמנים שלי כל הזמן שואלים מה עם בטן, כאילו שזה מה שיגרום לשומן הבטן להיעלם..

    מאמן אישי, צמוד ובחינם

    מאמן אישי צמוד ובחינם- היום ישנם המון כלבים גדולים, חלקם אפילו גזעיים - וכולם מחכים לבית חם שיאמץ אותם. איך זה יכול להיות? ובכן כולם אוהבים איך שכלב זאב..

    פעילות גופנית למבוגרים

    פעילות גופנית למבוגרים- כולנו מזדקנים ומתבגרים מהיום הראשון בו נולדנו. ככל שאנו מתבגרים ופחות דואגים לגופינו כך האפקטים הנורמליים של ההזדקנות הופכים ליותר..

    תזונה אחרי אימון- מהו המזון המתאים ביותר

    תזונה אחרי אימון- הלוואי שהייתי מקבל חבילת ספירולינה על כל פעם שהשאלה הזאת נשאלה בפני. אז כאן ארחיב בנושא. כדי להבין מה אנו צריכים לאכול אחרי אימון אנו..

    כך עזרה הטבעונות לזוכים בתחרויות

    כך עזרה הטבעונות- לא פעם ולא פעמיים יצא לי לשמוע שטבעונים לא יכולים להיות ספורטאים, חזקים, שריריים, מפתחי גוף וכו’… וגם אלה שמסכימים שאפשר אז בדרך כלל יגידו..