כאן תוכלו להרשם למגוון אירועים כגון- הרצאות, סדנאות, קורסים ועוד...

לוח האירועים

בואו להכיר את המומחים באתר יומן בינס דרך אינדקס המומחים באתר (מפעם ועד היום).

אינדקס המומחים

הכותבים נהנים מעמוד פרופיל איכותי ומקודם באתר וקרדיט בתחתית כל מאמר שמתפרסם.

פרסום מאמר \ אירוע

סטרס- התמודדות עם סטרס

סטרס זה המגפה של המאה ה-21 ורוב המחלות מקושרות אליה בצורה ישירה או עקיפה, בין אם זה מחלות מטבוליות כגון השמנה, לחץ דם וסכרת או מחלות גנטיות שמתפרצות כתוצאה מסטרס לכן חשוב לוודא שאתם עושים כמיטב יכולתכם להוריד את רמות הסטרס בחייכם ומטפלים בעצמכם כיאות עם אהבה וכבוד כלפי הגוף והנפש שלכם.

12 טיפים להורדת סטרס

המנעו מאלכוהול, קפאין וסיגריות – שלושתם הוכחו כמעלים רמות סטרס ומשבשים את הפעילות התקינה של ההורמונים בגוף שאחראים על ויסות רמות הסטרס

בצעו פעילות גופנית בצורה עקבית – פעילות גופנית הוכחה כמספר אחד בהורדה של סטרס גופני ונפשי ובהעלת מצב הרוח ע"י שחרור אנדורפינים

תוודאו שאתם ישנים לפחות 6 שעות – גוף עייף זה גוף לחוץ אז תהיו נחמדים לגוף שלכם ותוודאו שהוא נח מספיק

תשקיעו זמן באנשים שאתם אוהבים – בילוי עם חברים ובני משפחה זה דרך קלה ומהירה לגרום לנו להיות שמחים ורגועים

בצעו מדיטציה – הדלאי לאמה אמר שכל אחד צריך לבצע מדיטציה 20 דקות ביום אלא אם אין לו זמן ל20 דקות ביום ואז הוא צריך שעה ביום

תלמדו לנשום – נשימות נראה כמו משהו מאוד אלמנטרי אבל תתפלאו לדעת כמה אנשים לא נושמים נכון. נשימות עמוקות הוכחו כיעילות בהרגעה והורדת רמות סטרס

קחו אמבטיה עם שמנים ארומטים – שמנים ארומטים הוכחו כמרגיעים ויעילים בהורדת הלחץ. נסו שמנים כגון לבנדר ומליסה

וודאו שאין לכם חסכים תזונתיים כי גוף לא בריא זה גוף בסטרס

למדו לנהל את הזמן שלכם – יש קורסים שיכולים לעזור בזה אם אתם לא מצליחים לעשות את זה לבד זה לא בושה להרשם עליהם

כל יום כתבו ביומן שלכם 3 דברים שאתם אסירי תודה שקרו לכם באותו יום ו2 דברים שאתם מתכננים לעשות מחר על מנת לשפר את החיים שלכם. תוך 3 שבועות תראו איך הראייה שלכם על החיים שלכם נהית חיובית ושמחה וכתוצאה מזה גם רמות הסטרס ירדו

מגע – לא מדובר רק על יחסי מין (שהוכחו כמורידים רמות סטרס) אלא על חיבוקים והתכרבלויות שהוכחו כמאוד יעילים בהורדת סטרס. עד 85%!

תהיו אנוכים – יש לנו המון מחויבויות ולפעמים הדבר הכי בריא זה להגיד לא לאנשים ולהגיד כן לזמן שלנו לבד או לזמן שלנו לעשות משהו שהוא טוב רק לנו

מאת דנה גת

מאמנת כושר רמת מומחה מטעם Can fit pro, מאמנת MMA, מאמנת TRX, מדריכת פילאטיס, מומחית לירידה במשקל וסטודנטית לנטורפתיה במכללת רידמן. דנה ירדה 30 קילו והתאהבה בספורט תוך כדאי. התשוקה שלה בחיים זה להעביר הלאה את ההנאה שלה מספורט והיא מאמינה שכל מסע גדול מתחיל בצעד קטן.

ניתן לכתוב ביקורות דרך עמוד הפרופיל של הכותבים